2009年6月26日 星期五

魏如萱歌詞 - In The Same Space That You're In



You were so dark when we met
我們相遇時你曾是如此陰鬱
Now you're as light as my deathbed
現在你就像我死去前那道光一樣耀眼
And though you speak like a fiend
You just sing like an angel
你說著惡魔般的語言卻又唱著天使般的歌曲
    
I'm not longing to hold
我不渴望擁抱
I'm not craving to touch
我不奢望愛撫
I'm just blissful to be
In the same space that you're in
我只要和你在一起就能感到幸福
    
I don't know why my grace is leaving
我不懂為何我的光彩已經不再
I don't know what your face is meaning
你臉孔的意義讓我感到有疑慮
Often enough I bore your aching
Hoping to learn that you were faking
我承受著你的心痛只希望發現你只是偽裝

I don't know why my trace is leaving
我不懂為何我的存在被抹去
I don't know what your face is meaning
你臉孔的意義讓我感到有疑慮
Often enough you bore my sorrow
Hoping to catch a tear to borrow
當你聆聽著我的悲傷你只想借走我的眼淚
    
I will be heading for your rocks
我會走向你堅固的心防
And trying to melt down the hardness of your soul
試著溶解你冰冷的靈魂
    
I was so light when we met
我們相遇時我是如此光采
Now I'm as dark as your deathbed
而如果現在的我如當初陰鬱的你
And I will never be
In the same space that you're in

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。